Söndag och töväder

Idag när jag vaknade så regnade det... Suck! (Slask igen) men en dag närmare vår och sommar, det är ju bara för härligt! Hehe

Helgen som gått har varit trevlig!
Lördagen spenderade vi i Skövde där det var dop och mycket god mat!


Fam Andersson med sina två nydöpa pojkar.


Molly var helnöjd under hela dopet, hon satt och drog starckars Julia i håret och sjön som en riktig liten Kindbomare! ;-)


Dopkortet jag gjorde till Vincent.


Och lilla Elliots kort.

Så nu är de två "små" pojkarna "Dopade" Hehe
Det var ett mycket trevligt dop, mysig liten kyrka och lagom lång tid.
Sedan så bar det iväg till Hentorp för mycket smaskig mat! Mmm... :-)
Molly åt potatisgratäng och tårta för glatta livet! Mumma!

Söndagen har varit lugn och fin, har varit ute i Hanken och fixat lite, fixat med taxfree kataloger och så..
Najs, här ska beställas parfym och sprit! Haha.. man får passa på när det är billigt! :-)

Annars så är veckan rätt så planerad. På tisdag så ska vi till mormor och morfar, på onsdag så ska vi ner till VC och vaccinera oss, torsdag ska vi in till KSS. Fredag är det... lugnt än så länge iaf! Haha! Sedan så är det ju en hög med andra saker som ska fixas också... Hihi.

Nepp, nu så ska jag slänga mig över mina kära pärlor! *Härligt!*

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennie

Tänkte på det översta kortet, kobentast i hela västra götaland, det e jag det!

Postat av: Jessica

Haha, nee då, jag har allt sett värre! Skrattar!

Postat av: Fia

Vad fina kort du gör :-)

Postat av: Jessica

Tackar! ;-)

Postat av: anna

jennie, känn dig inte ensam, jag är oxå extremt kobent =)



haha, skön kommentar att Molly sjöng som en riktig kindbomare, hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback