Ny vecka, nya saker att göra!

Ja och så var det måndag igen då... Veckorna bara flyger iväg tycker jag!
Helgen har varit mycket trevligt!
Hela lördagen bestod av att vara på motorgården, kl 13 var det tältuppsättning och så vid 15 tiden så var det årsmöte. Och där var det väl inte så många nyheter, samma gamla vanliga tjöt.. Hihi
Efter det  så vart det fika.. Gott!
Sen vid 18.30 tiden å begav jag mig till Kent och lite förfest och så efter lite kortspel och mycket tjötande så blev det att bege sig till Motorgården igen. Najs!
När vi väl kom dit (21.40) så var hela m-gården upptänd och inget band på scenen.. *Öhhe*
Ja då var vårt kära band väldigt försenade, de hade precis kommit dit! Missär!
Men de hade haft väldigt taskigt väglag hela vägen från Danmark, snö och slask typ hela vägen.
(Men det kunde de ju tänkt på, det är ju ändå februari, och då brukar det ju vara snö ute!)
Nå väl, de kom upp på scenen rätt så snabbt ändå och jäklar i min lilla låda vad bra de var!! Ett band jag väldigt starkt kan rekomendera till alla som gillar den typen av musik!


Wild wax combo.

Jag satt i inträdet från 22-24 Och jösses vad folk det kom!
Så mycket folk har det nog aldrig varit där ute innan, kul kul!
Bandet spelade till långt in på natten, de slutade vid 3tiden någon gång.
Jag kom väl hem någongång efter 4 och då blev det macaroner och lite tv.. hihi

Söndagen blev väldans lugn, hihi. Man var ju lite halvseg hela den dagen... En riktig innersaittar dag blev det!
Var ute några svängar med Plutten annars så var det inga större utsvävningar! ;-)


Denna kommande vecka så har vi inte alls så mycket planerat, det är rätt så gott faktiskt! Hihi
Nu så väntar soffan på mig en sväng! ;-)

Permalink Evenemang Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lizette

ja Jisses så Veckorna springer iVäg..

Gör du Nått iVeckan ,jag Tänkte om jag Fick komma ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback