Fredag och helg! Gött mos!

Fredag här då.. Gött! + att det är den 20 barnbidrag, det är ju alltid trevligt när det trillar in lite extra slantar på kontot. ;-)
Molly sitter på golvet och härjar, hon bryr sig inte om varken vad det är för dag eller datum... Haha (vad skönt det vore)
I morgon så ska vi åka till Skövde på dop, ska bli trevligt!  Inte glömma ladda batterierna till kameran nu! :-)

Allting rullar på kalas bra här känns det som.. Iaf om man tänker på de bistra tider som det är överallt annars, med konkurser, varsel. mm!

Henrik har ju fått fast anställning nu, högre lön på g. ;-)
Vi ska åka utomlands om två veckor.
Vi har hälsan i behåll.
Vi har massa planer om nytt boende.. Spännande!
Smyckesförsäljningen rullar på fint!
Jag är allmänt nöjd med allt just nu! *Gött*

känns bra!

Vi sätta mig och göra smycken, och scrappa, men det hinns inte med, nu så ska jag ut på promenad med huliganerna. Humm...

Har gjort en hög med smycken nu det sista, det är ju sååå kul att stansa!
Funderar på att klämma in ett smyckesparty snart igen!
Någon som är intreserad??


 
Läderhalsband med text.


Mitt fina halsband jag gjorde till mig själv.. Hihi



Nopp, dax att fixa iordning huliganerna och mig själv också för den delen och så traska ut i -4... Huve!

KöSS! ;-)




Permalink Smycken Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag vill vara med på smyckesparty!! säg bara till!!

Postat av: Jessica

Det underlättar lite om jag vet vem du är! ;-) Fniss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback