WOW....

Ett nytt inlägg vore kanske på sin plats!
Som vanligt så hamnar jag i dvala med bloggandet på hösten, vet inte varför det alltid blir så... Finns ju ändå inget vettigt att göra på hösten egentligen.

Hur som haver så har iaf helgen varit mycket bra!
Fredagen var lugn och skön!
Lördagen så stod jag uppe i Undenäs och sålde smycken, gick bättre än förväntat. Ifa när jag såg att vi var 5st utav typ 40 som sålde smycken (Gillas inte!) *Mutter*
Men men, det är bara att göra det bästa av situatione och vara nöjd!

Söndagen bestod av att hämta julgran och så var det ju lucia så då fick Molly lussa lite! Det tyckte hon var mycket skoj!

Lusse lelle, lusse lelle...


Det står en väääldigt fin avdvents ljusstake på altanen... Hihi

När Molly väl somnat på kvällen så bar vi in granen, satte den på plats och klädde den, jätte nice blev det! ;-)
Sedan slog vi in lite julklappar. Nu så är snart alla klappar köpta! *Skönt*


The gran... Och naturligt vis disney chanel på, på tv´n
Säger bara usch vad trött jag e på det, och speciellt Hanna Montana, hur i hela friden kan man gilla det programmet eller?!? *Kräks*

När Molly kom upp i morses och jag tände granen så sa hon bara OJ! Och så stod hon och stirrade på granen i några minuter! Haha


Idag så har Molly varit hos tandläkaren, hon var så duktig så! Hon gapade så att de fick titta, och så fick hon en tandborste. Men hon var väl inte direkr jätte imponerad av de där stället.. Haha


__..--::Over and out::--..__

Lovar att det inte dröjer lika länge tills nästa inlägg kommer! :-)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback