Snö!

Det har kommit snö! Vad underbart!
Nu väntar jag bara på si sådära 30-40cm till, det vore välle härligt nu så här till jul! *Mysfaktor*

Dagen har varit både bra och dålig.
Farfar fick åka in akut till KSS inatt.. Uscha mej, lilla farfar. *Älskar*
Förmodligen hjärtinfarkt.. usch!
Han får ligga kvar där inne några dagar till.
Så jag, Molly och Ludde gick ner några timmar för att hålla farmor sällskap. Hon tyckte att det var tomt utan farfar, förstår jag det!
Sedan när Henrik väl slutat jobba vid 15 tiden så åkte vi ner till posten och hämtade min klocka som äntligen kommit.. Whii.. Den var jätte snajsig! Lite kruxigt att ställa in tiden på den bara men det fixade sig till slut, tur att man inte behöver göra det varje dag! ;-)



När vi sedan var ute och åkte lite bil så kom vi ju på att vi behövde äta något, så vi tog oss en tur till Sibylla, där blev det hälften av varje med mos.
Molly vräkte i sig en hel liten hälften av varje med mos + kokt korv och en halv liten fanta.. *Duktig kikka*
Efter Sibylla maten så bar det iväg en sväng ut till Hanken, Vi var och hämtade ner kjälken ifrån loftet så Molly fick åka lite. Hon tyckte att det var sååå skoj!
Så nu om snön håller i sig så ska jag sy om en åkpåse jag har här hemma så att man kan sätta den på kjälken. ;-)

På kvällen när lugnet kom så gjorde Henrik ett nytt tappert försök till mintkyssar (Neger kyssar)
Och ja.... vad säger man, de blev speciella.. Haha
Inte direkt som de ska vara! De blev transparenta.. Haha! Och väldigt söta!
Får se om han nu har gett upp hoppet eller om han gör några flera tappra försök! ;-)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback