Shopping!

Nu så var det några dagar sedan jag bloggade igen..
Vad har vi hunnit med..

Det har varit julklappsöppning igen, denna gången med Henriks familj. Trevligt trevligt!
Vi var hos Henriks mormor och morfar och åt god mat och öppnade massa klappar.
Mycket najs, Molly älskar sin nya kassapparat och dock sulky. Hon Kör över Henrik helatiden med vagnen, och de har ju ungefär lika bra temprament och tålamod så det uppstår lite situationer här ibland.. Haha


Min lilla söta julfröken... *underbar*
Som nu under julhelgen fått två stora tuggtänder i överkäken. min lilla sessa blir ju stor så fort ju!

Idag så viste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på, så det blev en tur in till Skövde och shoppa lite.
Vi var både inne i stan och ute vid maxi *Vägra säga Elins Esplanad*
Men på vägen in till stan så stannade vi till i Tibro till min nya favorit butik, Förr och Nu.
Finns sååå mycket fint, sött, snyggt och kalajs bra där inne *Me love* Så det blev naturligtvis lite shopping där inne först!


Bland annat den här fina prinsess skylten som ska sitta över Mollys säng.


Sedan lite mera kolijox.. Fina julgranskulor i plast, har letat efter såna, men de flesta som har mönster är ju i glas (Och det funkar ju så himla bra ihop med småbarn)
Men nu tillslut hittade jag iaf de här som faktiskt var i plast, och för den dyra summan av 1kr st ;-)
Sedan lite godis till pappa, och lite till Molly.
Och så en skylt som jag ska sätta i sovrummet. Korset vet i sjutton vart jag ska göra av men, hittar nog någon plats för det också!

Väl inne i Skövde så åkte vi till babyproffsen och kollade på sulky till Mollan, men de är ju som vanligt lika service mind där inne så *SUCK* Vi provade lite själva, tog kataloger och gick.
Vi får väl ta och åka en tripp till Örebro någon dag och kika lite, och då kan man ju även ta IKEA på vägen! ;-) Passar ju bra nu när vi fått presentkort där och allt ju!


Fick lite kläder shoppat till Molly iaf, och det var ju det som var tanken. Hihi.
Mest myskläder men det är bra! ;-)

Sedan så handlade jag lite tyg och så på norrmalm, lika bra att passa på när man ändå är i stan ;-)


Hepp, dax att vräka i sig en kesella och sedan sova lite!
**POK**

Permalink Shoppat! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

Var inne på babyproffsen i skövde idag å kolla på ny bilstol till Elias. Meningen var att vi skulle köpa i örebro men tänkte titta lite i skövde först för lite ideér, har ju hört om den dåliga servicen alla råkar ut för så väntade oss inget sånt därifrån (själva har vi inte behövt fråga något när vi varit där tidigare), men när vi stod där och kikade kom det fram en supertrevlig tjej å hjälpte oss så det blir nog att vi köper där iaf. Blev lite paff!!:) Slapp vi ju åka ända till örebro:p

Postat av: Jennie

Ja liten blir ju stor fort, dax för no.2 snart???! Den vita skylten med texten kärleken.... var fin.. den texten fast på latin har jag o P i våra vigselringar... nicigt värre....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback