Hemma i halmen...

Ja denna dagen har passerat fort, som de flesta dagar gör när Henrik jobbar kväll..

Jag har iaf hunnit med en del saker idag. ;-)
Har varit ute i skogen så Ludde har fått springa av sig lite, han bara älskar att hoppa runt i snön, så härligt att se!
Sedan bar det av ner till Sibylla och köka lite innan Henrik skulle åka och jobba.
Det var sååå mycket folk där nere idag, smock fullt. Träffade iaf farbror Kent där nere, som då berättade att han skulle åka in till KSS och hämta farfar idag, skönt det, så att han inte behövde vara kvar där inne över jul!

Så när Henrik åkt och jobbat så fixade jag iordning årets julkrans till farmor & farfar, sedan så traskade vi ner till dem, dock hade inte farfar hunnit hem ännu, men Molly var inte så ledsen för det. För  där nere var ju Philip, så hon hade full sjå att leka med honom! Och han hade full sjå att rädda sitt lego! ;-)


Farmor och farfars krans.


Den andra kransen jag gjorde idag.

För övrigt har det varit lite smyckes utlämning i dag, och mer blir det i morgon, skönt när det rullar på! ;-)

Nu så ska jag skriva ner lite saker som ska inköpas i morgon. Tänkte ta en tur till Skövde och shoppa de sista klapparna i morgon ;-)

Men först en bild på vinterns stora mode!

En tretorn gummistövel och en UGG sko.. ;-)

Kyss och kläm!




Permalink Kreativt tillverkat... Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback