3 avklarade 2 återstår!

Och så var julen över även för detta året..
Både skönt och ikke skönt! ;-)
Men nu så går vi ju mot ljusare tider och vår/sommar! *Underbart*

Vi har än så länge betat av julklapps öppningar på 3st ställen och nu återstår "bara" 2st Hehe

Molly hon har kommit på lite tenknik på det här med att öppna julklappar, fast hon tar järna hjälp av någon. =)
Hon tycker dock att det är fasligt kul att plocka med paketen och bära omkring på dem!
Än så länge så är nog hennes favoriter bland de nya klapparna, prinsess tältet, ödlan, bilarna, helikoptern och handspegeln.


Julklapps öppning i sängen på morgonen!


Den mysiga lilla ödlan blev fort en favorit, den har man fått pussa några ggn nu.. Hihi


Ludde öppnar julklappar i sängen även han. Lika för alla barnen!


Ludde nöjd med sitt "lilla" ben ;-)


Stooort paket att öppna, såå spännande, men lite svårt!


Pappa hjälper till! *Spännande*


Bredvid sängen ska den stå.. Mycket viktigt tydligen. Hihi
Fröken får som hon vill då, är ju hennes rum!

Mammas julklappar såg dock lite mera annorlunda ut och för det första så är det mycket mindre läten från det mesta! ;-)
Men även jag har väl lyckats hitta mina favoriter bland de nya sakerna.
Som tex symaskinen jag fick av Henrik, den digitala fotoramen jag fick av mammsen, samt tvättnötterna jag fick av pappa och trollet, de ska jag prova med spänning!


Min tjusigt randiga symaskin! ;-) *Nöjd* (Kan man vara annat när man pekat ut den själv)

Julafton bestod iaf som vanligt av att vi var förmiddagen här i Södraskogen hos farmor och farfar, Molly åkte kälke ner, sååå mysigt, hon somnade som en stock när vi tog en promenad innan vi kom ner till farmor och farfar, så hon fick sova ute i typ 40 min, såå mysigt!
Sedan på eftermiddagen så åkte vi utåt till Hanken, till mormor och morfar,
även där blev det julmat och massa paket *Mysigt*


Mina sötnötar innan avfärden.. =)


paketöppning hos "gammelfarmor" och "gammelfarfar"


Dax att åka vidare till nästa ställe... Inte bara att fira jul! Kämpigt värre! ;-)


Så här arg är man kl 23,22 på kvällen/natten när man inte får bära omkring med en hel skål med jordnötsringar!


Nu så ropar sängen, och i morgon är det en "ledig" juldag, humm, undra vad vi ska hitta på då! ;-)

*POK*

Permalink Evenemang Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback