Rutiner & Vardag!

Vist är det härligt med semester, men i ärlighetens namn så ska det bli skönt att få till lite rutiner nu igen! ;-)
Idag så börjar Henrik jobba igen, jagt tror att han tycker att det är både skönt och jobbigt!
Synd att det inte har varit något fint väder på hans sem bara..
På 4Veckor har det varit sol 3dagar och utan regn 1 dag.. 1dag.. på 4 veckor.. Sjukt!
Hur som haver så börjar han jobba kl 22.26.. Nu hoppas vi på att det går bra! Vet inte riktigt om jag gillar att han ska jobba natt helt själv faktiskt.. Tän om det händer nått.. Jaja.. Man oroar sig nog för mycket! ;-P Det går nog bra!

Idag så har vi iaf varit ute och plockat svamp.. Och nu är de rensade och klara, skönt att ha det gjort rätt så omgående, annars så drar man bara ut på det!

Sedan så åkte vi en sväng förbi koloni lotterna och hälsade på Henriks mormor med väninna, hjälpte henne lite att kitta om fönstren på koloni stugan.. ;-) Kuligt att pyssla!
Sen blev det en tur till Ica och lämna in filmen vi såg igår: Kenny starfighter.. Helt guld film!
Och så handla lite middag och så hem och laga mat! Mums!

Idag så träffade jag även våran nya granne.. En norsk ung kille.. Jätte trevlig och hans kompisar var också mycket trevliga Inget fel med dem alls, men är nog ändå rätt så glad över att vi flyttar snart.. Kan nog bli rätt så livat där inne skulle jag tro!
Men jag fick lova honom att säga till om han spelade för hög musik.. Speciellt när han väl upptäckte att jag hade Molly.. Haha


Hepp, nu är det åter igen dax att packa några flytt lådor! Blir ju inte så mycket packat på dagarna då Molly gärna vill "hjälpa" till.. Haha

Kyss och klem!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback