Rasad planering...

Ja och så gick min planering för denna veckan i stöpen då.. Suck! Blir aldrig som man tänkt sig.. Haha
hade ju lagt upp hela veckan vad jag skulle göra dag för dag så att allt skulle vara klart tills på lördag då vi flyttar.
men.. Hepp, så fick jag tandvärk och så försvann två dagar.. och då blev det ju ikke så smidigt längre!

Idag har jag iaf varit hos tandläkaren och fixat iordning min värk.. Går nu på antibiotika, så är seg som suddgummi! Blää!
*Me not like!*


Så idag har vi varit i Skövde och handlat golv till hallen, sedan så har jag slipat allt jag har spacklat innannt och så har jag målat lite i Mollans nya rum.
I morgon så blir det mera målning och för hoppningsvis golvläggande i hallen, får se vad som hinns med!


Nu känns det även som om att det mesta är nerpackat här i denna lgh med.. Skönt!

Hoppas bara att det inte regnar på lördag, sååå tråkigt att flytta i regn! Blää!

Nu är det inte så mycket kvar att shoppa till lgh, bara lite taklister till Mollys rum, små lister till hallen samt kanske några lister från hallen till alla trösklar.. Får se hur det blir med det när väl golvet är på plats!

Nu så är det time att sova! Natti natti!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback