Full speckad vecka.. Men ändå lungt!

Molly sover middag, skönt med lite lugn och ro! Hihi ;-)
Innan idag så har hon duschat två gånger och där emellan sprungit omkring och försökt slicka sig på magen.. Haha
Nu får man inga mysiga pussar utav henne längre, utan nu blir det tung kyssar... Haha


Henning jobbar ju fortfarande natt... Fast bara denna veckan kvar, sedan har jag han här hemma hos mig igen på kvällarna och nätterna! *Mys*

Idag så ska jag cykla ut till pappa en sväng.
I morgon så ska vi skriva papper på nuvarande lägenheten, så då trillar det in lite cash, som sedan på fredag försvinner igen då vi ska skriva pappren på nya lägenheten.. Nice!
Så nu hoppas vi på inflyttning snart! ;-)
På fredagen så ska jag även baka 3st doptårtor... Blir nog fint det! ;-)

Lördagen består av fika med Elina och söndagen består av grillning i Mölltorp.

Så jag är lite uppbokad varje dag denna veckan.. Både trevligt och ikke.. Är lite svårt att vara spontan som jag annars gillar att vara! ;-)

Hepp, dax att fixa lite här och sedan göra sig i ordning för en cykeltur när väl barnet vaknar!

Kyss och klem

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback