Sol och shopping!

Idag så har det varit gott väder ute, mamma kom ner hit och så gick vi en liten promenad, så gott så!
Sedan så gick jag ner till farmor och farfar en sväng, hjälpte farfar med hans dator... Humm.. Ja vad säger man, han ville flytta över saker från den gamla datorn till den nya... Och det var väldigt viktigt att flytta över så att han kunde gå in på blocket...
Blocket var tvunget att finnas på den nya dator.. -Mmm... Sa jag bara, det fixar jag! ;-) Hehe
Den virituella världen är lite för mycket för gamla farfar, men inte dåligt att han klarar av att sitta och prata med mig på msn och så om dagarna ändå.. Han är ju ändå gammal, född 1920 ju... Hihi

Sedan så tog jag med mig Molly och Ludde och gick och mötte upp Henrik efter jobbet, sedan började vi traska norr ut... Kom till Sanremo där vi träffade på Björn, sedan kom Christhine och så tog vi våran planerade tripp till M-stad.
Vi hann allt med några butiker iaf! ;-) Vi var inne i pysselbutiken där vi shoppade lite scrapbooking grejer, sedan blev det lite barnkläder och så en sväng till Karlssons...

Väl hemma igen efter en mycket trevlig shopping tur så vart det lite pizza, mumma!
Ringde Kim och bad han ta med maten när han ändå skulle  komma hit och lämnade våran bil, han tog med sig mammasen och så blev de kvar här en stund och tjattrade, och kollade på tv. trevligt trevligt!

Nu så sover Mollan i spjälisen, Ludde på fotpallen och Henrik i soffan, så det är lugna gatan här! Hihi
Dax att fylla på lite mat till Molly, diska lite nappflaskor, gå en sväng med Putten, borsta tänderna och släcka ner och sedan gå och sova! *Natti natti!*

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

Vill ju se bilder på kläderna ni shoppa i mariestad ju....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback