Måndag och Tlötter!

Nu så har jag äntligen shoppat mig en ny lampa till vardagsrummet, hihi
Tog mina julklapps pengar som jag fick till att faktiskt köpa en lampa och köpte mig en lampa! Var så trött på den andra gamla fula härket! Men nu så är jag helnöjd! ;-)


Nya snajsiga lampan!

För övrigt så har helgen varit mycket trevlig, den inleddes med den vanliga fredags fikat på tant Lotta! Najs najs, alltid lika mysigt, denna gången så satt vi ute och fikade, så mysigt så!

Gott med vatten och bulle! ;-)


Mormor och molly pussas, mysigt!

 I lördags så var vi på kräftskiva, najs som bara den! Trevligt att komma ut lite, Molly sov hos morfar och trollet, gick kalas bra! Hon var så snäller så! *Sikken tur* :-) Hihi


Molly äter daim strut... Haha, hon snodde pappas glass! ;-)

Ludde ville väldigt gärna också smaka lite av glassen och Molly var ju inte sen att dela med sig... Mysigt!


Idag så har jag varit ute på promenix, som vanligt! ;-)
Sedan så bar det iväg ut till hanken och hjälpa Johan med veden, Har burut vet i timmar.. långa tunga stockar.. *Pust* Hihi

Nu så sitter jag här, nyduschad och fryser som en lite blå gnu... Brr.. Vart har mitt vårväder tagit vägen!?

I Morgon så är det tvätt dag, kul... Not! Sedan så blir det nog någa traktor lass med ved i morgon med!


Nepp, nu är det allt dax att knoppa lite!

__--**Over and out!**--__

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennie

Vilken liten goding hon är...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback