Livet som varit...Och är..

Ja och så har påsken sprungit förbi med en väldans fart i år också!
Fredagen spederade vi i Hanken, åt påsk middag hos mormor och morfar, Gottigt!
Lördagen skulle vi ha åkt till Jönköping och Elmia, men så blidde det inte, så då tog vi en slappar dag istället! Gott!
Vi var i lekparken och gungade med Molly, hon bara älskade det! :-)


*Cuti pie*

Söndagen blev det ännu mera påskmat, denna gången hos Henriks mormor och morfar. *najs*
Där var även Jennie med små kusinerna, en glad liten Elliot och en väldigt hemlängtande Vincent...


Molly åkte lite kana...

På måndagen var vi riktigt trötta på påskmat så då blev det potatis, fläsk och löksås.. Mmm...
Och en rejäl storstädning här hemma!
Jag duschade alla mina blommor, skurade golven, skurade alla skåp i köket, skönt att ha det gjort!
 Henrik satte upp rullgardinen i sovrummet och vi gjorde det allmänt jättefint här hemma, så skönt så nu när det är vår!
Nu så har Molly börjat så själv, fast när hon blir lite osäker så sätter hon sig på rumpan med en gång! Hihi
Henrik lärde även mig att binda flugor.. Och det var ju riktigt kuligt, precis som jag vill ha det, småpilligt och Färkombinerande.

Så här blev mitt första försök iaf.. Döpte han till harald! ;-)

Jag har även lämnat ut lite smycken under påskhelgen bla detta:

namn/text smycken är så kul att göra!

Idag så ska jag ta mig en tripp ner till bibloteket tänkte jag, ska låna lite böcker till Henrik.
Sedan så ska jag tvätta några maskiner och gå ner till farmor och farfar en sväng.
Så här behöver man inte sitta och vara rastlös hela dagen! ;-) fantasin flödar med vad man kan hitta på under dagen! ;-)

Henrik har kollat sitt Hba1c idag.. och det hade gått upp... till 10.. Ikke bra! Bara till att ta nya tag för mr Kindbom.

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennie

Tänkte precis skriva en kommentar om att det var dax för fröken Johansson att blogga lite.... men det behövde jag ju inte ;)

Hon ser verkligen lycklig ut på gungan....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback