Känner att jag är lite seg..

Mm.. Nu känner jag allt att jag är lite väl seg på att blogga, uppdaterar lite väl för sällan.. Illa illa, Det går ju i perioder detta..

Hur som haver så har vi varit i Skövde i helgen, shoppade mig ett par nya pjucks, ett par adidas sneakers blidde det, sköna men dock så varma, få nog ha teneriffa puma flipp floppisarna istället.. Haha! detta kommer sluta illa, kommer bli helt plattfot! Haha
Vi skulle ju shoppas oss nya kuddar, det var ju det som var det viktigaste men både jag och Henrik glömde bort det helt totalt! missär!! De som hade sån bra rea på kuddar inne på hemtex... Skit också!
Jaja, det får vi väl ta och fixa oss någon annan dag framöver antar jag!


Idag så har jag varit på Bvc med prinsessan på 10månaders kontroll, tänk hon är hela 10månader idag min lilla skatt, jösses, vart har tiden tagit vägen?
På Bvc så talades det om tänder och molly fick en fin liten tandborste, sedan så fick hon göra vissa övningar som de "ska" kunna vis 10månader och de klarade hon ju galant, det var ju inga nya saker för henne, hon skulle kunna hålla två klossar och krypa bla, och krypningen var ju ingen nyhet direkt.. Haha
Idag så kom hon på att hon kunde ta sig upp i soffan själv, så upp i soffan och ner på golvet och upp på soffan och ner på golvet... Ja jösses! Full fart!
Hon vägde iaf 8,565g och var 76cm lång.. Jösses vad hon växer mitt lilla gryn!
Lååång och smal, ja det är så man lättast kan beskriva henne!

Jag var  även inne på blå valvet och köpte lite stämplar också, de hade rea, och det är ju alltid kuligt! Hihi
blev två uppsättningar med stämplar, så nu ska här stämplas för kung och fosterland!

Sedan så mötte jag upp Elina, vi gick och gungade lite i lekparken och sedan blev det fika! (Varför kan inte tant Lottas ha öppet på måndagar för? Nymans har ju kass utbud och gamla kakor! Blää!)
Men en mycket trevlig fika blev det ändå!
Sedan vart det hemfärd och tacos, mums! Molly åt majs för glatta livet! Haha

Hepp, nu ska det städas på skrivbordet och sedan pysslas! ;-) Fniss!

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback