Mjölk,tapeter och halsont!

Nu så sover hon våran lilla docka.. som en klubbad säl! ;-)
Det gjorde nog gott för henne att få lite ersättning, hon mår så mycket bättre nu! Skönt!

Idag så har vi varit ute och gått i regnet, uschamej, ingen hitt när det regnar och är kallt ute! Brr...

Annars så har vi varit i skövde och shoppat lite.. på coop (även fast det är dyrt där) Haha
Jag var på jakt efter nya tapeter till köket, vill ha något med rött i, men fann inga fina alls så det fick bli gråa.. igen.. Hehe
Jag var ju så sugen på röd/vit randiga tapeter som var typ 15cm ränder eller något (På längden då e klart) Men det var visst inte lätt att finna!

Också mitt uppe i allting så börjar jag få ont i halsen, blää.. Vill inte! Jag som ska åka till Ullared på torsdag och allt!
Nopp nu så ska jag gå och gurgla mig i saltvatten, så får vi hoppas på att skiten går över!


I Morses! Molly tar och smakar på sorebror en sväng...

Mums vad go du e... ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennie Andersson

Syskonkärlek!!!

Så det ska bli nya tapeter, spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback