Promenad och motorcyklar!

Igår så firade jag och älsklingen 2årig förlovningsdag, vi gjorde inte så mycket, åt lite god mat och bara var med varandra! Mysigt!
Men jag fick allt en liten present av hjärtat, en jättefin topp och ett fint linne från Djurgården! ;-) *Tack hjärtat*

Nu så har jag även satt in alla nya kort på Molly i ett album, mycket rolgare att ha dem på papper än på datorn och cd skiva. så jag har framkallat en hel hög via nätet, kalas bra blidde det! :-) Så+ nöjd med resultatet!
Och billigt var det också 320kort för 208kr inklusive frakt! *Billigt, billigt*
Så nu har hon ett alldeles egen album, helt ifrån början  med magen och allt!  Så sött så!

Idag så har vi varit ute och gått långpromenad som vanligt, sedan så har vi varit ute vid kolamilan och titta på motorcyklarna och tjötat med folk! *Trevligt*
Så sen var man tvungen att duscha, luktade ju rök från topp till tå ju! Blää!

Nu är det dax att äta lite mackor, titta lite på tv och sedan sova!
I moron så bär det av till Skövde och sjukhuset. Henrik ska in och ta ögonbotten fotografering.
Och jag ska passa på att handla lite för mina bonuschekar som jag fått på lindex, hihi

Två små bilder på dagens lilla gnölis också!

Lill gnölisen som gnölar! ;-)

Med nappen så blir allting i hela världen bra!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback