Och så en liten lista

Jag har insett att min senaste kyss - var alldeles för kort! ;-)
Jag lyssnar på - Musik...
Jag pratar - För mycket, och för snabbt!
Jag tycker om - Massa och lite till..
Min bästa vän är - Min livskamrat
Min första riktiga kyss - Kommer jag allt ihåg ännu.
Jag avskyr när folk - Är äckligt otrevliga!
Kärleken är - Underbar!
Jag gillar att - Umgås med folk som gör mig glad och till en bättre människa!
Jag kommer alltid att - Älska min familj!
Jag är hemligt förälskad i - Mig själv.. Haha
Sist jag grät var - Humm.. Någon vecka sedan kanske...
Min mobiltelefon är - Kass! Och då ska vi inte ens börja tala om operatören!
När jag vaknar på morgonen - Så är det någon som skriker bredvid mig eller i sin säng!
Innan jag går och lägger mig - Så tittar jag på Molly och bara myser!
Just nu tänker jag på att - Det vore mysigt om Henrik vore hemma!
Bebisar är - Söta, små, jobbiga, oskyldiga och underbara
Idag har jag - Promenerat, varit hos mamma, mm
Ikväll ska jag - Kvällen är slut typ!
I morgon kommer jag - baka lite kakor, handla endel till dopet...
Jag vill verkligen - Massa och lite till!

Permalink Listor Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback