Nytt, nytt!

Igår så började Andra avenyn igen, kuligt! har saknat den serien lite!
Så nu så ska jag kolla in veckans avsnitt på webben, (tjuv kikar lite, har svårt att hålla mig till Tisdag och torsdag, har så möe för mig ändå i veckan ju!)
Ska ju baka smörgåstårtor, princess tårtor och kakor mm till 45pers.. Jösses vad många vi blidde till dopet, men det var ju väntat, stor släkt som man har så blir det ju lätt så.... Haha

Idag så börjar Henrik jobba natt! Så nu får vi se hur det går, hoppas bara att han kan sova ordentligt på dagarna, jag, Molly och Ludde får försöka hålla oss lugna.. Haha (betyder att vara ute och gå... Fniss)

Idag så har vi varit i Skövde en tur, vi shoppade lite mat och saker på coop... som vi förövrigt har kommit på är rätt så dyra!
Det skiljer bla 20kr på blöjor där och ica här i kbg, 10kr på hundmaten.. osv.. Många bäckar små..
Och sedan så tog vi stan en sväng också, shoppade lite saker till Molly, hade ju en 50%kupong på hm + att hon hade 150kr i presentkort där också från Henriks jobbar kompisar.
Sedan så var vi till Fam Andersson en sväng också, trevligt trevligt! Vi fick jättegod äppelkaka och vaniljsås, mumma! Molly var så snäll och demonstrerade sitt nya skrik hon lärt sig, så nu är halva Hentorp döva! ;-) Skrattar!

Nopp nu väntar The second aveny på mig! Köss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback