"MIN MOBIL~LISTA"

"MIN MOBIL~LISTA"
Det här var lite skoj... Vilka har du i DIN lista?


Har du pussat nr. 2?
Nopp

Vad har du för relation med nr. 20?
Det är min kära lilla mamma!

När ska du träffa nr. 30?
Vet inte riktigt, kanske på Mollys dop..

Är nr. 18 söt?
Ja, de är gulliga!

Vad var ditt första intryck av nr. 13?
Öhee, vet nte.. Min kusin så första intrycket kommer jag inte ihåg!

Gillar du nr. 14?
Japp det gör jag! Farbror Kent ju!

Har du träffat nr. 3 den senaste månaden?
Nej det har jag inte!


När ska du träffa nr. 26 nästa gång?
Humm.. bra fråga, har inget möte inplanerat iaf.


Är du nära vän med nr 23?
Kan man väl säga att jag är! Han vet typ väldigt mycket om mig, och jag om honom!

Har du gått på bio med nr. 4?
Nopp det har jag inte gjort!


Skulle du kunna gå ut med nr 35?
Har bara 34st i min telefon lista! Hihi


Vad pratar du och nr. 5 oftast om?
Allmänt, livet, roliga saker mm. En mycket go tjej!


Skulle du kunna ge nr. 9 en kram?
Klart att jag skulle, det är ju min Älskling ju! :-)


Vad har du och nr. 24 för relation?
En underbart bra rellation, de finns där i vått och torrt för oss!! Mina älskade morfäräldrar!


Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Ta med henn ut på något skojigt!


Vad är det bästa med nr. 8?
Han är helt underbar! Älsklingen igen!


Brukar du och nummer 16 träffas?
Nopp aldrig! Tror inte ens att det är en person, utan mera en data!

Permalink Listor Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback