Mätt och glad!

Idag så var vi vid bvc med Molly på 3-månaders kontroll.
Hon skulle ha fått spruta men det fick hon inte, hon vägde för lite.. 5090gr så jag fick rådet att börja med lite ersättning på kvällarna då jag känner att jag har mindre med mat till henne.
Skönt att kunna ge ersättning också om man ska göra något och så, sedan så är det skönt att ha vetskapen om att möjligheten finns om jag skulle vilja åka iväg själv och göra något någon gång.
Så detta ska vi inviga på torsdag nu, då jag och Elina har en Ullareds resa inplanerad, skulle ju egentligen tagit med mig Molly, men nu när möjligheten finns, så tar jag med med bröstpumpen och lämmnar ungen hemma istället! Haha
Tror även att det är bra för Henrik att vara lite själv med Molly, ta lite ansvar och bygga upp en egen relation till henne, han har ju aldrig haft det på så sätt innan, så det blir premiär! ;-) Tror allt att han är lite nervös! Hihi

Så nu ska vi tillbaka till Bvc nästa vecka och kolla om hon gått upp mera då, för då kan de ge henne den sprutan hon ska ha..

Nopp dax att skriva ge-kås shopping lista! Puss puss

Permalink Molly Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback