KSS + Fyndat!

Idag så har vi varit inne i skövde (igen), Henrik har varit hos läkaren och gjort ögonbottenfotografering, det gick välle bra.
Han hade fått lite förändringar i ögonen och vänsterögat hade han fått sämre syn på.
Sedan så trodde de att han hade en början till en blödning i en ögat (Läskigt).

Och efter sjukhusbesöket och fikandet så åkte vi till Maxi (Elins esplanad, Haha) och Shoppade lite.
Det var stor ombyggnads rea på Lindex och jösses vilka fynd jag gjorde!
Alla trosor kostade 10kr/st och massa kläder kostade 25kr/st.
Så Jag handlade en hög med kläder både till mig och Molly, och det gick bara på 224kr, Mycket billigt! *Nöjd*
Så då var jag tvungen att räkna ut vad det skulle ha kostat om det inte vara rea, och det var betydligt mycket dyrare då, för då skulle det hela ha landat på 1222kr.. Så idag har jag shoppat smart! Haha!

Sedan så var vi och handlade dopfigur till Mollys doptårtor, så nu var det gjort! För det fanns ju inte att shoppa här i Kbg! *Dåligt*
Och på vägen hem så provsmakade Ludde det nya nyttiga fullkornsbrödet som mamma shoppade på ica, haha!
Det var bara halva påsen kvar när vi kom hem, så han var nog nöjd och mätt! Mamma var dock mindre nöjd!
Men det är sådant man får räkna med när man ställer matkassen i skuffen hos vovven!

Permalink Shoppat! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback