Händelserik...Not!

Dagen har inte varit så händelserik alls!
Har varit ute och gått långpromenad som vanligt på vardagarna, sedan varit hos Henriks mormor och morfar en sväng *Trevligt*
Annars så har det varit helt dött idag!

Henrik är mäkta irriterad på sin farmor och farbror över en jäkla cykel..
Han hade fått en cykel, som han lät stå kvar där ute men tog med sig nycklarna, men nu så har hans farbror hämtat cykeln och tagit med sig den till gbg! Hehe, Så nu är inte Henrik alls glad!
Ifs så förstår jag honom, för det var ju trotts allt hans cykel och den var väldigt fin och rellativt ny, en crescent 7växlad..
Jaja, så nu har jag iaf en butter sambo här hemma...

Har gjort lite halsband nu så här på Kvälls/nattkvisten.. trevligt!
På tal om pysslande så ringde det en tant till mig förra veckan, hon var ifrån undenäs byalag  och de hade framkommit på enav deras byastämmor att jag gjorde fina smycken, så nu undrade hon om jag ville vara med och sälja mina smycken på någon marknad som de skulle ha där uppe den 13Dec. och det ska jag ju naturligtvis göra!
Så nu får ni åka upp dit i skogen och shoppa smycken! ;-) *Kuligt*
Är lite nyfiken på vart de har hört att jag gör så fina smycken bara... Haha..

Nopp dax att återgå till pysslandet!
Kyss och kläm!


Laddar upp en söter bild på mina älsklingar!  Håll till godo! ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anna

vart hittar man "bra att ha saker med finess" som du skrivit inlägg om innan? finns de på nån hemsida?

Postat av: Jessica

Det är saker som jag hittat på lite olika ställen,

Något speciellt som du undrade över?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback