Förberedelser!

Nu så är förberedelserna inför dopet i full gång!
Vi har jagar nycklar till lokalen (Som ingen vet vart de är, typiskt) Så nu har vi en annan nyckel. Men in kommer vi ju iaf! Hehe.
Igår så bakade jag en hög med kakor och så handlade vi det sista tills tårt baken.
Idag så har vi hämtat bord och stolar och kört ut dem till motorgården, sen så har vi hämtat kakbukar och tårtfat hos mamma + att vi har börjat på med möblering och dukningen.. Blir nog bra hoppas jag!
I morgon så ska jag baka smörgåstårtor och princesstårtor och Henrik ska ha Molly hela dagen, ska bli intresant! Hihi
Speciellt intresant ska det bli att se vad han tycker om att vara med henne typ själv och ha helt ensamt ansvar för henne, då så får han se hur jag har det på dagarna.


Mina änglar! Molly gosar hos pappa så att han ska vakna lite! ;-)

Permalink Evenemang Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Farmor

Riktiga sjusovare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback