Dagen som varit!

dagen började med gos i den stora sängen, som vanligt!
Jag ,Molly och Ludde.. Så mysigt!
Molly låg och talade för glatta livet, och sedan så läste vi nalle Puh bok Och så somnade Molly om, igen! :-)
Grodan!

Jag gick upp och klädde på mig och gjorde mig i ordning och åt frukost!
Sedan var det dax att väcka bebisen igen, kan ju inte sova hela dagen heller.. Haha! Hon är bra morgontrött mammas lilla tös, men det gör inget för det är mamma också!
Tids nog efter påklädnad, matning och lite städande här hemma så bar det iväg ut på dagens promenad, idag så bar den iväg till Hanken, till mamma och mormor.

Så här söt är jag när jag åker vagn! ;-)

Sedan så kom Henrik ut till mamma och så åkte vi till mormor och plockade massa plommon!
Och så fick vi med oss hemmarullade köttbullar hem också.. Mmm.. Så goa de var! *Som alltid*
Sedan så åkte vi hemmåt, fast på vägen hem så stannade vi till på torggatan och lämnade av en hög med plommon! ;-)

Nu så är det film tajm igen! ;-)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback