Badat!

Idag så har vi varit uppe på Moliden och badat! Mysigt så!
Vi köpte nya fina rosa/vitrutiga badbyxor där uppe till Molly, men sen när vi kom in och skulle sätta på dem så märkte ajg att det inte var storlek small utan medium, så då ick vi gå ut och byta, fanns dock inga mera rosa så det fick bli ett par röda!
Sen när vi kom in och skulle sätta på dessa så var det alldeles för stora de med! Haha
Så jag gick ut och frågade hur vi skulle göra, ja, sa hon... vet inte riktigt hur vi ska göra, jösses vad liten hon är!
Hur gammal är hon, då talade jag om att hon var 10veckor gamlar och så.. men då måste hon vara född för tidigt sa hon.. hehe. Nopp svarade jag henne då..
Så det hela slutade med att vi fick sätta en gummisnodd på varje sida av badbyxorna, jättesnyggt!

Dock verkar det som om att många föräldrar har lässvårigheter! Då det står att det är babybad idag, upp till 3år står det!
Med extra varmt i bassängen.
Men det var många barn som var äldre än 3år där uppe, typ alla 10-15st som var i bassängen, så det var lite svårt att koppla av. För rätt var det var så kom det en plastring eller en plastback flygande!
Henrik fick en ring rakt i ansiktet, tur att han inte höll Molly då!
Molly tyckte att det var mysigt att bada iaf, hon badade i typ 45min sen så somnade hon! Haha. Så då var det bara att gå upp och duscha av sig och åka hem!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback