Söndag med kalas, halv storm och Fynd!

Idag så har det varit en rätt så seg dag, har blåst halv storm ute och så har det regnat som vanligt! Hihi.
Vi fick inte så mycket gjort innan vi åkte till skövde och kalasade!

Väl inne i Skövde så fick vi jättegod mat! Mm.. Mumma!  (Tack Jennie!)
Molly låg mest på golvet och filosoferade och försökte hasa sig frammåt... Så sött!
Vincent och Julia var verkligen jättegoa och låg på golvet och gullade med Molly, såklart som korvspad så glömde ju jag min kamera hemma på skrivbordet! *Morr*
Sedan så var vi hos fam Andersson ända tills kvällen kom! ;-) Trevligt trevligt!

På hemvägen så stannade vi förbi på Coop och köpte lite bröd som vi kom på att vi inte hade något, samt lite ersättning till Mollan och så gjorde jag värdens fynd i rea lådan, vet inte om det stämde eller om det var någon som varit där och trixat med prislapparna (Skiter i vilket gör jag också!) med jag köpte iaf ett jättefint högt, ljusrosa spjälsängsskydd för bara 49kr *kalas billigt*
Har faktiskt tittat på det förut inne på coop men det kostade då (Original) 249kr. Så nu är jag verkligen nöjd med dagens fynd! Spjälsängsskydd är alltid bra att ha något extra! Har även velat ha ett som varit lite högre.

Mitt fynd! *Nöjd*

Inne på Coop så plockade jag också på mig en hel hög med rabattkuponger på Libero miniblöjor, inte för att Molly kan ha dem nu längre (Hon har faktiskt avancerat upp till storlek 2 nu i veckan med hjälp av alla ersättning) Men det finns ju flera som ska ha barn nu snart... Fniss! Bara att komma och hämta dem! 20kr rabatt på varje paket var det iaf. Kalas bra ju! *Blöjor borde vara gratis, samt tamponger*

På vägen hem från Skövde så såg vi alla fina ljus, blommor, kort samt små hälsningar till den stackars tös som gick bort i Mölltorp nu i helgen, Usch vad hemskt! tankarna for direkt tillbaka till maj månad när jag såg alla saker vid olycksplatsen! *Ryser* Usch! Har det inte hänt tillräckligt med skit med ungdommar som gått bort här nu! *Hoppas*

När vi kom hem så gick jag ut och gick en promenix med Ludde och Henrik gick in och nattade Molly, jösses vad det blåser ute! Det var ju nästan storm ju, det blåste omkring skit överallt!

Nopp nu ska här diskas nappflaskor, gör inte mycket mera än att diska nappflaskor, fylla på ersättning, koka vatten och byter blöjor nu på dagarna tycker jag!  Haha, men sånt är välle småbarns livet!

Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback