Som ni märker...

Så är jag inte direkt så jätte aktiv här nu... Fy skäms... Hihi
Men jag bloggar ändå, fast på annat håll! Är endel inne på Bilddagboken nu...


vad har hänt under den gågna veckan... Humm..
Jag och mamma var i jkpg i fredags och shoppade, vi gjorde stan, A6 och Ikea.. blev lite av varje shoppat, inget större.. mest bara "tröjer och dekaler" ;-)


Molly fick en sköldpadda som spelar musik, och den försökte hon ta livet av med en gång! ;-)


I lördags så var vi i Tibro och kollade läget lite, tankade billigt gjorde vi också, som vanligt hade preem "rea" på bensin, 10,34kr/L så det vara bara att tanka fullt! ;-)
I söndags så tog vi en loppis tripp, först så var vi i lagerförs och sedan bar det iväg till Tidan! ;-)
Vi gjorde inga fynd på loppisarna dock... Hihi kanske inte så väntat men lite kul att komma ut och se vad som händer.

Idag så var vi nere på Bvc (Mollys 4månaders kontroll) Hon går upp bra lilla gumman, dock ligger hon 1sträck under medel på vikten och 2 streck över på längden.. Haha
"Om man är lång och smal ja" ;-)
sedan så bar det iväg till Skövde med Henrik, Molly och mamma. Vi var först på Öb och kollade lite, och där slank det ju som vanligt ner lite konserver, chips mm
Och så tog vi en sväng till Biltema och tittade på cyklar och lite mera mojs, Henrik shoppade vindrutetorkare och dammsugar påsar.. Haha
Sedan så bar det iväg till Coop. Där vi skaffade coop kort, då Henriks är borta och han ändå skulle få betala för att få ett nytt så fixade jag ett helt nytt och så kommer han med där på ett hörn.
Väl inne på Copp så hittade jag en cykel.. Najs... En treväxlad damcykel för 1499kr (tror jag det var). Den var jättefin och svart, cykelkorg och hela kittet. Det var den sista cykeln så därför så var den så billig.. Ett Fynd asså... Hihi. Dock så står pärlan i Hentorp nu, men den skulle komma hit i veckan.. Hehe!  Kalas bra! tur att fam Andersson bor i Skövde när man gör sånna fynd! ;-)
Så nu så ska jag sälja min DBSkärringcykel och Henrik ska ta min GANT cykel, och så ska han sälja sin militärcykel och sin 5växlade herrcykel och kanske montenbiken. Paket cykeln ska han naturligtvis ha kvar!
Henrik irriterer sig förtfarande på sin farbror som tog HANS cykel ifrån hans farmor, det var ju en 7växlad fin crescent cykel, typ ny. Jaja, sånt är livet.. Haha,
Han har ju säkert mycket användning för den när Henrik har alla nycklarna till den... Blir till att borra upp låset! ;-) Mohahaha....
Nå väl, på Copp så åt vi lite paj också, och en hel hög med grönsaker och keso fick man till, det var mycket mumsigt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback