Skövde, mys och design.

Idag så har jag, mamma och Kim varit i Skövde en sväng!
Vi var på babyproffsen och kollade lite på rean, mest skit måste jag säga! fanns ju ett fint spjälsängsskydd där men.. Ja det var nedsatt med 75%.. Det är rea det! Men ändå så kostade det 175kr.. Lite väl mycket för ett spjälsängsskydd som jag egentligen inte behöver, så jag sket i det! *Duktig*
Sedan så var vi på jysk och jag skulle shoppa lite tyg, men det jag skulle ha fanns ju naturligtvis inte! *Suck*
men jag hittade ändå 3rullar med annat tyg. Ett rosa med prinsessor och feér på, ett blommigt och ett randigt, jätte fina var det och så kostade de bara 50kr för 5m och det är ju kalas billigt! Så jag fick 15m tyg för 150kr! Så nu så ska jag bara införskaffa mig i en symaskin! Hihi
Jag fixade även en julklapp t henrik i dag, ;-) Om han är nyfiken eller! Jösses! Fniss!

Sedan när vi kom hem så väckte jag Henrik som låg i sängen och hade somnat om... Förvånad jag var... Inte! :-P
Vi fixade lite här hemma sedan så åkte vi ut till Hanken och handlade åt Henriks farmor... Som vanligt! Hehe

Molly satt i min fam här innan idag och pillade och knappade på tangentbordet när jag läste lite på aftonbladet, och rätt vad det var så pillade hon på någon tangent så att alla sidor stängdes ner och nu när man öppnar någon sida, typ mailen så är det sååå liten tex att det inte går och läsa den, vet i fasiken vilken tangent hon kom åt egentligen. Så nu får jag försöka fixa iordning detta också.. Haha! Ingen som vet hur man gör!?! *Funderar*

Sedan så hade vi lite myskväll här hemma, vi fikade, myste i soffan och kollade på bonde söker fru.
Molly somnade som en klubbad säl i min famn, såå go!

Pappa och Mollan tittar på tv, så söta tillsammans! ;-)


Kvälls mys fika till oss och flaska till Molly!

Nopp nu så ska jag sätta mig och pilla klart  med det halsbandet som jag håller på med!




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback