Shopping, städat, sömn.

Igår så var det en tidig morgon!
Jag gick upp vid 5tiden för att fixa iordning mig inför våran ullareds resa, vi shoppade i 5timmar inne på G-kås.. Himmelriket! Haha.
Hade inget halsont alls igår, men kom dock på vad den kom ifrån, det var ifrån mjölkutdrivnings-nässprayet som jag fick utskrivet av barnmorskan, så nu så ska jag sluta med det och sluta amma också.

Här kommer lite biler från gårdagens shopping

Molly grejer! ;-)



Byxor, behövs när man växer som en giraff.. Hihi



Massa rosa fina kläder! ;-)


Bodyklänning + tomtedräkt! Såå sött!


Film, usb-minne, sd minneskort, lampor och axe + glasögonservetter.


Lite julsaker också! Julstjärna, + snöflingor. Sedan så en hoppgunga till Molly och en teckningsbok.
Samt en ram i valnöt till bb-kortet oh blomdekorationer och toalettböcker.. ;-)


Fotoalbum... behövligt!


Kläder till Henrik! :-)


Strumpor + Strumpbyxor till Mollan


Sängkläder + gardiner


Mera saker till Molly + en boll till Plutten!


Leksaker, gardiner, kuddfodral och cellofan.


Bra och ha saker.. ;-)


Adventsljusstake + smycken.


Rumsavdelare/dekoration + Längdmätare till Molly


Bra att ha saker till köket!

Sedan så har jag shoppat en hög med julklappar också.. kuligt! + massa kläder till mig!


Idag så har vi haft faster Jennie och kusin Vincent här på besök idag, trevligt trevligt!
Och nu så ska vi äta lite mat! Mm.. Gott!
Sedan så ska vi åka iväg hem till Maggan med en hög handdukar. ;-)

Kyss och kläm!

Permalink Shoppat! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennie Andersson

Vill också köpa rosa....Hoppas hoppas

Postat av: Hanna

Nu vill jag oxå åka dit...:-) Synd att man bor typ 150mil därifrån...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback