Äntligen!

Idag så verkar äntligen Crescent fatta att jag inte tänker ge mig när det gäller det här med vagnen och problemen med den.
Så nu efter två dagars mailkontakt så skickar det en ny vagn i morgon och den skulle komma hit till Karlsborg senast på fredag, Gött!
Men det är konstigt att man ska behöva tjata, krångla och "hota" med allt möjligt innan de ska ta en på allvar och verkligen fatta. Suck!
Men nu så är jag så nöjd så. :-)
Dock så vill ju inte Molly ligga ner i vagnen längre, när man lägger henne där i så försöker hon sätta sig upp, hihi, ser så sött ut!
Fast man behöver ju en vagn som man kan ha fullt liggläge i fortfarade, då det ännu inte är bra för hennes lilla rygg att sitta upp helatiden + att hon ofta somnar rätt så omgående när man är ute och går med henne!

Idag så har vi tvättat hela dagen, suck vad tråkigt det är att passa massa jäkla tvätt tider!
Jag ska skaffa mig en personlig klädtvättare, kan man inte hyra in en sådan någonstans ifrån!? Haha

Over and out! Puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback