Livet rullar vidare!

Idag så har man varit hos tandläkaren och grejsat lite då, inge större smärta de bara tog lite röntkenbilder, kollade hälsotillståndet och fyllde i sina formulär.. Hehe
Så jag behövde knappt öppna munnen, det är ett bra tandläkarbesök!

Annars så har vi storstädat här hemma idag, såå skönt så att ha det städat och fint!

Molly har ätigt potatis och majspure nu idag igen, hon var lite mindre förtjust i det idag.. Haha
Men det kommer välle med tiden antar jag! ;-)

Igår så fick jag ett litet men tungt paket ifrån grossisten i Sthlm, såå kuligt, massa ringar, kedjor, pärlor. mm
Nu så ska jag bara ha tag i tags och ringar i silver. I värsta fall så får jag välle göra egna..
Har iaf fått tag i avlånga tags som är oäkta, så nu ska här stansas namn och ord.. Väntar bara på att de ska dimpa ner i brevlådan! *Spännande*

Sedan  idag så har vi varit en sväng hos moster Susanne, trevligt trevligt!
I morgon så ska jag nog ta en sväng ner till hennes salong och hämta grossistakatalogen ifrån Jkpg.. *Älskar kataloger!*

Farfar ringde idag och ville att jag skulle komma ner till honom i morgon och lära honom hur Hotmailen fungerar.. Hihi.
Vad nu han ska med dator till men ja ja, lika bra att han får hållas! Hehe
Säger som de nere på keab sa, är han född 1920, vad ska han med internet till?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback