Påsken är över!

Och så är påsken över för detta året!
Har inte blivit så mycket ägg ätna, men endel påskgodis har allt slinkit ner!
Fyllde ju dock år mitt i påsken nu när den var så tidig.. Skumt!
Så det har blivit smörgåstårta i påsk iaf! Hihi

Hade kalas i fredags, på långfredagen, det var trevligt!
image159
Henrik plastar in kakor! Och Castro står och drömmer om kakor! Hihi

Idag så har vi varit på kalas i Skövde, lilla Vincent fyllde 4år.. trevligt med kalas!


Nu så är det bestämt när LillCalle ska flytta också. Jätte jobbigt!
Vi visste ju att denna dagen skulle komma, det har vi ju vetat i typ många, många månader men det är jobbigt ändå!
Men huvudsaken är att han får det bra!!
Och det vet jag att han får det dit det är planerat att han ska bostätta sig!
Men jag kommer typ att sakna ihjäl mig efter honom, kommer bli sååååå tomt utan den gosiga, stora, knasiga lilla vovven som är såååå underbar på alla sätt och vis! Snällare vovve får man leta efter!
Men det ska bli skönt på ett sätt också, för nu så blir det ju lite lugnare här hemma och det behöver jag med mina foglossningar och allt sådant trevligt som hör en graviditet till!
Vi visste ju att han skulle flytta bara det att vi inte hade bestämt när... Men nu blir allt så mycket mera verkligt!
Men han får ju komma tillbaka sedan när bebisen kommit och växt till sig lite! ;-) *Längtar*


Nu så ska jag äta lite kvällsmat och sedan gå och nanna kudden!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback