Gympa pass!

japp, nu så har bebben sitt dagliga data-gympa pass!
Alltid när jag sitter vid datorn så börjar den kicka. Tror att den inte vill att ajg sitter still, eller så känner den sig ihop mosad av när jag sitter ner (Sitter ju som en mjölsäck) Haha
Eller så tycker den bara om ljudet ifrån tangenterna när jag sitter här och knappar!

Det är så härligt nu för den har börjat reagera på när Henrik pratar med den, då kickar den och har sig som bara den! Jätte mysigt!
Henrik satt och målade på min mage härrom kvällen och då blev det full rulle där inne! Jätte mysigt! Ser ju så roligt och skumt ut när det kommer en fot upptryckandes vid magen.. Haha

Idag så är det en seg fredag! Henrik jobbar till 18 så ajg och plutten är själva hemma.
Lill-Calle är och vaktar cyckelaffären! Hihi (Mammas lilla hjärta, han är sååå go!)

För övrigt så ska jag gå och duscha nu, sedan så blir det promenix med Ludde och så blir det städning för hela slanten sen!

Idag så går man in i vecka 26 också då, jösses vad tiden går fort!! Snart så har vi vårat lilla knytte här hos oss! Känns skumt! Det är ju bara 3månader kvar och så sitter vi här med en helt nybakad bebis och har inte en sus om vad vi ska göra med den! Haha

Jaja, en bild från vecka 25 får jag välle slänga in också då, magen växer så det knakar!
image157
♥ Så rund den har blivit! Hihi Sött! ♥

Permalink Graviditet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tessan

Fin mage =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback