Hela 1månad

Nu så har våran tös blivit hela 1månad, jösses! Vart har tiden tagit vägen?
Igår så var det 1månad sedan som lilla Molly kom till oss, men det känns som att det var igår!
Hel skumt!
Nu så sitter jag och fipplar med planering till hennes dop!
Mycket att göra och tänka på!
Planering och TID, känns inte som att man har så mycket av just det nu längre... Humm..
Den mesta vakna tiden går åt till amning och blöjbyten tycker jag allt! (Vad gjorde jag med all min tid innan vi fick barn?!?)

Jag har iaf hämtat dopklänningen hos mamma och sedan lämnat den till mormor så hon har fixat iordning den (var ju trotts allt 21år sedan den användes sist! ;-) Sedan så har jag köpt nya fina rosa sidenband med blommor på till den.
Och så har jag köpt papper till inbjudningskorten och tackkorten.
Så nu är det "bara" resten kvar! ;-)

Titta så fin dopklänningen är!

Permalink Molly Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback