10 Dagar

Idag så är våran lilla prinsessa hela 10dagar gammal, jösses vad tiden går fort!
Jag tycker att det känns som om att det var igår som jag låg med henne på bb.
Hon är så duktig våran lilla flisa, hon sover jätte bra på nätterna, äter och bajsar som bara den, det är så härligt att vara förälder!
Idag så ska vi ta oss en tur till Örebro och shoppa lite, ska bli skoj att komma ut en sväng, det är ju ändå så tråkigt väder så man kan ju inte göra så mycket annat än att vara inne!´
Nu så ligger lilla Molly och sover så sött i våra sängar! Man kan knappt sluta ligga och titta på henne när hon sover och är så söter!

Det går även kalas bra med lilla Ludde, han vaktar sin "nya" lilla syster som bara den!
Så fort hon vaknar inne i sovrummet så kommer han springandes och hämtar mig eller Henrik, han är så klok!
Det känns så skönt att allting funkar så bra med honom, jag var lite orolig att han skulle bli lite svartsjuk, men allt har gått så bra, så bra! Över mina förväntningar faktiskt!
Huvudsaken är nog att man inte glömmer bort honom och att amn låter honom vara med, så att han känner sig som endel av familjen, vi försöker med det så gott vi kan, och det funkar tydligen bra för oss alla!
Alla är nöjda och glada!

♥Min lilla familj♥
Älskar er av hela mitt hjärta!

Permalink Molly Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback