Sparkar!

Idag så vaknade jag till lite lätt när Henrik gick upp och då kännde jag hur den lille hade full morgon gymnastik där inne.. Så härligt så!
Sedan så somnade jag om och så när jag väl vaknade till så var det lungt och fint i magen, gick och kissade och så la jag mig i sängen igen och då började den härja där  inne igen, så då låg jag och tittade på magen och då såg jag att magen även rörde sig på utsidan... Såå coolt! Hihi.
Kändes så skumt att faktiskt se att den sprattlade runt och gjorde kullerbyttor där inne.. hihi
Nu så väntar vi bara på att Henrik ska lyckas hålla handen på magen när den gymnastiserar där inne så att han också får känna av den lille lite också!

Permalink Graviditet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback