Shoppat!

I Fredags var jag och Henrik i Skövde och i Jönköping och shoppade, så skojigt!
Vi hämtade vårat nya köksbord i skövde, som vi nu såg idag när vi monterade ihop det att det var kantstött + att ena stolen inte gick att skruva ihop.. Morr, så nu har ajg ringt och gnällt på dem idag, och de skulle beställa hem nya åt mig!
Sedan så i fredags så åkte vi vidare ner till Jönköping och shoppade lite på IKEA, köpte ny hathylla, som sak monteras här nu i kväll och så köpte vi bänkskivor, så nu ska vi slänga ut det gamla skrivbordet coh databänken och slå ihop de nya bänkarna till ett hörnskrivbord, det blir nog kalas bra tror jag allt!
Seda så passade vi på att shoppa en födelsedags present till Henrik, han fick sig ett Playstation 2 med lite spel till, singstar bla, så skojigt!

En annan sak som hände i fredags var att  när jag fortafande låg i sängen på morgonen så kännde jag en liten buff i magen, så mysigt
Sedan så kände jag två till sen när vi åkte hen ifrån Jönköping.. Härligt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback