Nu börjar den ta form..

Min pyssel/datahörna börjar bli klar nu... så skönt!
Så nu kan man sätta sig och bara pyssla igen, när andan faller på! Såå skönt!

image125
Ska ju dock upp lite tavlor på väggen också, ska inte se ut som en sjukhus sal! hehe


Idag så kom brevbäraren upp till mig med ett stort paket, så härligt!
Mina smyckes ställ har kommit och endel pärlor också!
Såå Nöjd!
Nu så ska jag bara montera på smyckena på stället också.. Hihi Så roligt!
image126
Titta vad jag fick i mitt paket.. ångrar att jag inte shoppade mera pärlor dock.. Hum.. jaja försent nu! Hihi
Men det retar mig lite, för det var ju 70% REA...
Men jag är glad att jag fick ställen iaf, för det tog slut på bara några minuter!

Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback