Vill ha!

har hittat så många fina och egentligen helt onödiga inrednings saker som jag vill ha.
Jag bara älskar små pryttlar!!

Titta visst är de söta!
image146image147
Jättefina nappförvarnings burkar ifrån Cult Design.
Sån måste jag bara köpa!
Det jag verkligen gillar med deras saker är att man kan kombinera allting själv.
man kan välja vilken färg man ska ha på locket, om man nu vill ha lock överhuvudtaget, samma sak med bricka till de olika vaserna, krukorna och skålarna.
Sååå underbara!
Ska kolla om de fått in några nya roliga cult design saker i skövde i morgon!
Då kanske man råkar köpa med sig någon hem! Hihi

Permalink Inredning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Josse Björhed

Hej. Henrik hade med kokos/mint kakor till jobbet idag som var såå goda. Eftersom jag jobbar natt hann jag aldrig be han om receptet. Så jag undrar om du har lust att skicka det till mig på mailen? Vore snällt. Tack i så fall...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback