Tiden!

Tiden rusar iväg som vanligt!
Snart så ska vi på föräldraträff, vi har en resa inplanerad till ullared den 7mars,
jag fyller år och på tal om det så fyller jag år mitt i påsk, påsken är också väldigt tidig iår.. i mars redan..
Det är min födelsedag, vårdagjämning och skärtorsdag på samma dag iår...
sedan får vi om en månad hämta våran nya fina barnvagn! ;-)
Och snart så har vi våran söta lille bebbe hos oss också, härligt!

Den lever om som bara den i magen nu under dagarna och kvällen/natten! Så mysigt att känna och se alla rörelser så!
Henrik fick en fin spark i örat häromdagen!

Jag börjar känna av mina höfter mera och mera.. usch.. får gå korta steg och undvika trappor... Och det är ju lätt.. Not!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback