Regn, Bad, kalas och skrivare

Idag så har det regnat hela dagen, jättekul! NOT!
Men det är ifs lite mysigt när det regnar, för då kan man vara inne och bara mysa med levande ljus och hela kittet!

Idag så har vi varit på kalas hos min kusin som fyllde 18år, trevligt, trevligt! Jättegod mat var det också, köttfärspaj och sallad! Mm.. Mumma!

I morses så badade vi Molly och hon skrek faktiskt inte *Fövånansvärt*
Vi bara satt där och väntade på att gallskriket skulle komma, men det kom inte, inte ens ett litet gnäll blev det!
I början så var hon lite skeptisk men sedan så njöt hon som bara den! Hon bara låg där i vattnet och plaskade och flinade! Såå mysigt!




Nu så har jag haft en arg dust med min skrivare, den vill inte skriva ut hela texten när man använder svart färg, helt knäpp är den!
Måste vara något skit på färgpatronen, för det är alltid typ y,l,k,p och sånna bokstäver som inte hela blir med på.. *irriterande!*
För den kan inte vara slut ännu, för den är rellativt ny.. och jag har nu skrivit ut typ 25papper och det blir samma på alla! *iihh*

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback