Gnöligat barn!

Idag så har Molly varit väldigt gnölig, hon vill inte äta ordentligt, inte vara själv alls utan då bara gnölar hon.
Det enda som är bra är att bli buren.
Men nu så sover hon *Skönt* ♥

Igår så beställde jag massa kort för framkallning, tror det blev 320kort för 208kr med frakt, det är rätt så billigt tycker jag allt! Mycket roligare att ha dem i album och titta på än i datorn och på cd skiva.
Nu så måste vi bara köpa några nya fina fotoalbum.

Annars idag så har vi varit och letat efter dopfigur till Mollys doptårta, men det fanns inte att köpa i Karlsborg, så vi får la åka till Skövde och köpa det antar jag. *Träligt*
Och så har vi (Henrik) tvättat idag också, skönt att bli av med massa tvätt! ;-)

Nu så blir det nog lite filmtajm tror jag!

I morgon så är det marknad i Sannerud, tänkte att vi kanske skulle ta oss upp dit en sväng och kolla läget lite!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback