Dagen som varit!

Idag så har vi varit ute i skogen så att Ludde har fått springa lite fritt! Så gott för han min lilla pojk!
Han ser så glad och nöjd ut när han hoppar omkring där bland pinnar och snår!
Naturligtvis så hittade jag en hel hög med kantareller idag också, och så hade jag ingen påse med mig, det var lurigt att få med sig all svamp kan jag lova! ;-)

Och så har vi tvättat lite idag också, lila bra att passa på när det väl finns tid, för tvätt har man ju alltid!

Sedan så har vi varit hos farmor och lämnat dopinbjudan och fikat lite och sedan så bar det iväg en sväng till pappa och trollet, där fick vi mat.. Hehe



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback