Om organisering!

Nu så är det full rulle här hemma med att flytta om och runt saker! Hehe
Skönt att det äntligen händer nått! ;-)

Nu så har vi köpt, monterat och ställt upp hyllor i garderoben, blev kalas bra! Så nu har ajg packat in alla mina kläder där + endel av Henriks, ska fortsätta med hans kläder idag!

Så nu har vi en stor byrå står mitt i hallen, jätte praktiskt! NOT!
Men den är bra att ställa skit på så länge! ;-)

Nästa steg nu är att få bort den gamla kläd möblen i sovrummet så att vi kan montera och ställa i spjälsängen där + bebbens lilla byrå.. Längtar! Såå härligt!
Möblerna försvinner i veckan någon gång, lillebror skulle hjälpa till att bära ner dem till seconhand! *Skönt*

Ska gå ner i källaren och boka tvätttid idag också, ska ju tvätta upp alla bebbens kläder så att jag sedan kan lägga ner dem i byrån.. Så härligt med alla dessa små söta kläder! *Myser*

Sen när det blivit lite bättre med plats nere i källaren så ska vi bära ner toalett skåpet dit och montera och måla skötbordet så att det kommer på plats också.. Sedan efter det så får bebisen gärna komma ut!  Men inte innan dess!

Det är mycket att fixa och dona med innan bebben kan titta ut, men det är såå mysigt att få boa in sig ordentligt!


Nu så har Calle i stortsett flyttat helt också, väldigt tomt utan honom här hemma kan jag säga, men samtidigt skönt, då jag inte riktigt orkar med honom nu.
Och jag anser att han inte ska bli lidande, det viktigaste är ju att han får den tid, kärlek och motion han behöver..
och det får han nu!
Men det skär riktigt i mitt mamma hjärta vill jag lova! *Snyft*
Fast Plutten tycker att det är jätteskönt att lillebror har flyttat! Hehe

Permalink Inredning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback