Förändringar!

Ja livet innebär ju förändringar!
Det har blivit och kommer bli ännu flera stora förändringar i vårat liv detta året, lite skumt, allt händer på en gång!
Lill Calle har flyttat och lämnat ett stort hål efter sig, blir ledsen så fort jag tänker på honom, eller ser någon annan stor hund.. Jätte jobbigt!
Bebisen i magen bara växer och växer! Den sparkar allt hårdare, inte såå mysigt alla gånger! Börjar känna mig lite smått otymplig emellanåt.. Typ när man ska plocka upp nått från golvet eller ta på sig skorna!
Igår så fick vi ett erbjudande som vi vet inte kommer tillbaka igen, så nu har vi legat halvt sömnlösa hela natten coh funderat och funderat! Jätte jobbigt! Ett stort och viktigt belut är det.
men jag tror nog att vi gör rätt i slutändan ändå, jag hoppas det iaf!
Det är ju på lång sikt så vi har ju inte bråttom att bestämma oss ännu, mycket som ska kollas upp innan och så.

Idag funderar jag på att dra med mig sambon in till Skövde en sväng, handla lite mat, gå på bio kanske och bara allmänt vara med varandra, det skulle vara mysigt, skönt att släppa alla tankar för några timmar! Hihi

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback