Blåvalen bloggar vidare!

Börjar känna mig lite smått otymplig nu, hehe (Som en blåval ungefär) 
Nu är det typ bara 10 veckor kvar sedan "ska" bebisen titta ut! *Spännande*

Var hos bm i tisdags på kontroll och Fub.
Hjärtljudet var på 140slag/min Så en enligt skrock så bor det en liten tös i min magen.. Hihi
Sedan så låg BT mycket bra (tur det, oroar mig lite för att mitt undertryck kommer att stiga!)
Vikten var 3,5kg + sedan inskrivningen (Skönt)
Bebben har börjat fixera sig nu iaf, med huvudet neråt som tur är! ;-)

För övring så var fub faktiskt ganska så bra denna gången, de diskuterades amning, smärtlindring och om det händer något akut under förlossningen.

Har fått hemska sammandragningar nu så fort man går en promenad eller typ dammsuger eller nått! Jätte hemskt!
Man känner sig helt handikappad emellanåt, jätte jobbigt!

Stackars lilla Henrik har fortfarande lite tandvärk och så har han blivit dunderförkyld också!
Tycker synd om min lilla arbetare! + Att han vantrivs på den nya avdelningen på jobbet också, det gör ju inte saken direkt bättre heller!

Idag så kommer det en tant/kärring hit och ska diskutera gravid och barn försäkringar med oss!
Ska välle bli lite intresant och se vad hon har att säga, ifs så har vi, ja eller jag redan bestämt mig för folksam men bra att veta lite allmänt iaf.

Nu så har vi även bestämt oss för att göra ett försök med att flytta till hösten också, ska bli spännande!
Såå mycket att tänka på bara!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback