1408

image101
Ja vad säger man... 1408
Har du något bättre för dig än att se denna filmen, så gör det!
Filmen handlar om en man som skriver spök bäcker men inte tror på spöken själv.
sedan så kommer han till ett hotellrum i New York nr:1408.
Där börjar det hända saker, eller? är det bara i hans huvud?!?
Filmen är iaf från början en bok av Stephen King, så det är kanske inte konstigt att den är lite skum.
Själv så förstod jag inte filmen alls, den kunde ´jag likagärna struntat att se nu så här med facit i hand.
Om ni nu ska se filmen här i sverige på bio så kan jag tala om att slutet har de klippt bort här i sverige, så filmen slutar annorlunda och med VÄLDIGT stor skillnad här i sverige i jämfört med originalet!
och så till betyg: ♥½ är vad den får av mig!
Skulle aldrig rekomendera någon att se filmen. och skulle defenetift aldrig se den igen!

Permalink Film och Musik! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback