Testa... Jätte kuligt!

En liten kul lek!
Skriv ner en lite berättelse om dig själv, fast byt ut sanningen mot  följande nedan:

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = Trosan/kalsongens färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Hejsan mitt namn är Karin Sunnefeldt och jag bor i skövde.
Jag är 46år gammal och är pensionär fast när jag jobbade så var jag taxichaufför.
mina favorit intressen är att städa, plåga djur och barn.
Jag har även tre stycken barn och planerar 5st till.
jag har brunt och ljusblått hår  och jättefina svart, röda ögon. ;-)
Min favorit musik är metall, hiphop, techno och opera.
mina favorit artister är kennet & the knutters.

Permalink Humor Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback