Henrik..

Förnamn = mellannamn
Efternamn = närmaste grannes efternamn
Hemstad = senaste bussbesöket
Ålder = pappas ålder
Yrke = farfars yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = Trosan/kalsongens färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Hejsan mitt namn är Per Sunnerfeldt, jag bor i Skövde och är 52år gammal.
Jag är egentligen död men när jag levde så var jag provskjutare på fmv.
när jag inte jobbar så tycker jag om att lagamat, städa, diska, tvätta och damma.
Jag har tre stycken barn, men har flera planerade varav mamma och pappa har lovat att betala ett.
jag har vitt hår med röd, gul,oranga och svarta inslag. Mina ögon de är ärligt vita med röd/gråa inslag.
Hellst av allt så sitter jag och lyssnar på jazz, opera, hiphop, techno och punk och min största musik idol är han som pratar radiosporten på P3.

Hahaha.. vad guld det blidde..

Permalink Humor Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback